Tuesday, June 14, 2011

samsung galaxy tab~

 


weeehuuuu...berjaya jugak saya dapatkan gdjet terbaru ni...hehehe...ingatkan nak tggu galaxy S2 kuar..tapi...bile survey2 kat intenet..hmmm harge nye macam mahal sgt la pulokk...macam x worth la beli mahal2 sgt ni kannn...so,at lastt..saya decide la nak beli yang ini...ok x?rasenye ok la kannn...kannn...ade beberape sebab saya beli samsung galaxy tab ni...hmmmm...sebab..sebab..

1) mudah nak gune intenet bile bukan kat umah atau kat tempat keje..
(ps: saya dah sign up intenet plan dgn celc0m tuuu...)
2) saiz nye yang x kecik sgt n x besa sgttt...seswaiii gituu..
(ps: skrin henpon kan agak kecik..so ade sesetgh website yg x leh nak load abes gamba2 nye)
3) malas nak angkut netbuk ke sane sini...besa n beratt sket dari galaxy tab ni..hehe
4) kunun kunun nye nak up todate la skettt...ikut peredaran masa...kiki... :P
Sib baikk papa aileen bagi beli...yelaa..walaupon pakai duett sendiri beli..tapi, kena gak mintak permision die...nnt bising lak kalo beli senyap2.. :) tapi,yang ni aileen xleh main la macam yang aileen salu main henpon saya tu..abes henpon saya tu kena baling2 kat lantai...huhuhu..sib baik la henpon tu jenis stainless steel..tahan lasakk gitu...hehehe...
Nwayy..saya hepi la dah dapat beli bende ni...suke sangattt....jyaa~








4 comments:

anumuchan said...

bestnyee dah ade galaxy tab..huhu.. :D

Rin Saharina said...

wahh,galaxy tab!cool la :)

Ija said...

mmg best,senang nak bawa ke sana sini..lg pun blh call..berbaloi beli..

Lulu Caldina said...

setakat ni dah sebulan lebih pakai, memang berbaloi :)